Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, tüm kanallarda pazarlama kabilinden terimlerden hangisini yeğleme ederseniz edin, müşteriniz yahut potansiyel müşterinizle tüm sayısal kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Gelen kutusundan toplumsal ağlara ve dizgiysiü bilgisayarlar, tabletler, temizıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca tutum ederken sizden de aynı yerlerde olmanızı, sorunsuz ve entegre bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Sükselı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı yapmak karınin en geniş kullanılan sayısal pazarlama yayınlarının inceliklı açıklamalarını dunda bulabilirsiniz: E-posta ile pazarlama E-posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları aracılığıyla kullanılan, en müstamel ve en esen malum sayısal pazarlama formlarından biridir. E-posta ile pazarlama yardımıyla çeşitli alıcı yolculuğu temas noktalarında alıcı verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak karınin sınıflandırır ve en nihayetinde onları elektronik posta liste(leri)nize ekleme izni tuzakırsınız. E-posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkındaki haberler, kişiye özel teklifler, alıcı mebdearı hikayeleri, örnek hikâye incelemelerine irtibatlar ve teknik özetler ya da iş özetleri için vukuf karınerebilir. E-postalarınızın hoppadak silinmek namına açılmasını ve okunmasını tedariklemek karınin bedel tutmak ciddi ögönen taşır. Kişiye özel karınerik ve nazarıitibar çekici teklifler iştirakı artırmak konusunda çok kâre yarar. E-posta ile pazarlama hem konuşma hem de bilimdir. E-postalarınız ve sayısal varlıklarınız cazip ve nazarıitibar çekici olmalıdır. Bununla yan yana çok adetda elektronik posta göndermekle yeterince göndermemek arasında bir abra tesis etmek zorundasınız. Videoteyp pazarlama Videoteyp en ağırlü sayısal pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya mösyöılıyor. Meze ve araştırı karınin videoteyp izliyor ve paylaşıyorlar. Elhak, YouTube raporlarında ayda dü bilyonı çok izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B azrailları hem de B2C tüketicileri satın gelgel kararlarını videoteyp yardımıyla veriyor. Videoteyp pazarlama bellik ayırtındalığı oluşturur, sayısal trafiği ve devirtürme oranlarını artırır. Blog gönülğine gömülü videolar, B2B ve B2C karınerik pazarlama stratejilerinin senelerdir bucak taşı konumunda. Videoteyp kırışmak, gönülğinizi elan bir araba insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kabilinden üçüncü doğrultu sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve toplumsal medya yayınlarınızda tanıtmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşferment özendirme edin. Videolarınız kısaca ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini çabucak kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği nazarıitibar çekici şekilde tutmak çok önemli. Sosyal medyada pazarlama Sosyal medya, muayyen bir garaz kitleye ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla aracısız bandajlantı kurmanın harika bir yoludur. Hangi toplumsal medya platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize bağlıdır. Feysbuk hala dünyanın en muhteşem toplumsal medya platformudur. Twitter B2B azrailları arasında hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri arasında inanılmaz popülerdir. LinkedIn ise satın ittihaz döngüsünün er aşamalarında B2B azrailları ile bandajlantı tesis etmek karınin harika bir arz. Her toplumsal medya platformu farklı karınerik türlerine ehil olsa da tümü olabildiğince videoteyp/tasvir odaklıdır. Bu nedenle karınerik oluştururken bunları toplumsal medya üzerinden nasıl tarumar etmek istediğinizi her dönem kaynak önünde bulundurun ve buna bakarak organizasyon gestaltn. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği karınin, pazarlamacılar var olan her platformdan en esen şekilde istifade etmek karınin sayısal pazarlama taktiklerini daim uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Ilkgüz 2016’dan önce bulunan değildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten elan bir araba canlı kullanıcıya ehil. Kısa mesajlar (SMS ve MMS) E-posta ile pazarlama faaliyetlerinin beraberinde kısaca mesaj, müşterilere ulaşmanın en aracısız yoludur. Lakin toplumsal medyada başüstüneğu kabilinden mesajlar kısaca ve öz olursa yanık hale hasılat. Pazarlama ekipleri, sırf metanetli karıneren kısaca mesaj hizmetlerinden (SMS) yahut videoteyp ve gif karınerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama mesajınızı sunarken, farklı potansiyel alıcı ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize olanak tanır. İçeriğiniz ne derece kişiye özel hale gelirse o derece nazarıitibar çekici olabilir, insanları cezbeder ve dikkatlerini vermelerini sağlamlar. Fakat, gönülğiniz garaz kitlenizin lakinç ve nazarıitibar meydanı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve devirtürme karınin bedel sunmalıdır. E-posta metinleri, giriş sayfaları, vukuf görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, metanetli mesajları, reklamlar, yüklem bültenleri, matbuat bültenleri, makaleler, bloglar ve sayısal vardiya kartları kabilinden karınerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), ancak tüm karıneriklerinizde tutarlı bir ton ve mesaj olmalıdır. SEO ve PPC (yahut SEM) İyi bir arama motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi gönülğini (putrel sayfaları, bloglar vb.) optimize değer. Böylelikle, arama neticelerinda elan şiddetli sıralarda ve elan sık görülür, gönülğinize gidiş geliş arkaışı sağlamlanır. İyi SEO neticeları, anahtar sözcük ve sahife optimizasyonuna bağlıdır. Web gönülğinizde esen boşlukştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve elan bir araba sözcükten oluşan ifadeler) istismar etmek SEO’nuzu elan esen hale getirir, gidiş geliş ve devirtürme konusunda elan şiddetli neticelar sağlamlar. Ali itibarlı üçüncü doğrultu sayfalardan uzvi irtibatlar dercetmek da sahife sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri gönülğinize yönlendirmenin bir gayrı yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda muayyen bir irtibatya mevrut her tıklama karınin ödeme gestaltlır. Taharri motorları ve çoğu toplumsal medya sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin karınerik temizışlarında fonlenir. Taharri motoru pazarlama (SEM), muhteşem bulaşık yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Belli anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir sahife konumunda pazarlama mesajları (metanetli) ve bandajlantı göstermesi karınin arama motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasavvurı ve pazarlama Web siteniz, ekseriyetle potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla komünikasyon kurduğu ilk temas noktalarıdır. Harika bir web tasavvurı, tüm sayısal varlıkları tutarlı bellik çtuzakışmasıyla tanıtabilir. Antrparantez web sitenizi arama motorlarıyla elan uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve devirtürme nispetını (elan bir araba tıklama, kaydolma, vb.) artırmalıdır.